Een campagne met maar één doel: zoveel mogelijk brand awareness creëren voor het bedrijf. Die uitdaging gingen wij samen met OPPLE aan.
Het doel was duidelijk: brand awarness. Ook de campagne sprak voor zich: de te produceren video wordt ingezet in een paid campagne op LinkedIn, maar dient ook voor andere kanalen en organische social posts geschikt te zijn. Dit is voor Film Agency makkelijk te realiseren aangezien formaten aanpasbaar zijn en de content toch geschoten wordt.
Het doel van de video is merkbekendheid, dus kozen we ervoor te focussen op de kernwaarden en het DNA van OPPLE. We willen een vibe overbrengen en het feit dat OPPLE er is voor haar partners. Na het bekijken van de video wil de doelgroep meer weten over OPPLE en zijn producten en diensten. Daarom is het belangrijk om verbinding te maken met de kijker. Film Agency maakt premium videobeelden waarmee we je verhaal vertellen, je doelgroep vasthouden en een duidelijke boodschap overbrengen.
Het resultaat is een succesvolle, internationale campagne welke in meerdere talen is uitgevoerd. OPPLE is zeer te spreken over ons: "Film Agency is a team of experienced young professionals! They worked with my team on an awareness video translated in 8 languages. The output is a mix of highly professional shots and animations with a clear storytelling. Despite the short notice and the urgency of this project from our side, Film Agency managed to organize everything according to our requests. Great job!"
Bekijk het resultaat zelf.
Taking immersive experiences to the next level.