OPPLE is een wereldwijd toonaangevend lichtbedrijf met meer dan 23 jaar ervaring. Ze leveren innovatie en kosteneffieciente producten, zoals panelen, lampen en opbouwarmaturen. Met deze producten is OPPLE actief in meer dan 70 landen.
Om de bekendheid van het bedrijf ook buiten Azië te vergroten, ging OPPLE aan de slag met een brand awareness campagne via LinkedIn voor installateurs en pandeigenaren. Er is gekozen om de campagne te verspreiden via LinkedIn, omdat je hier eenvoudig groepen kan targetten.
Aan Film Agency werd de vraag gesteld om een ondersteunende video te creëren. Deze werd in eerste instantie voor de campagne ingezet, maar diende ook voor andere kanalen en was geschikt voor organische social posts.
Het doel van de video is merkbekendheid, dus kozen we ervoor te focussen op de kernwaarden en het DNA van OPPLE en niet zozeer de producten. Met de video wilden we een vibe overbrengen en de kijker laten inzien dat OPPLE er is voor haar partners. De video moet dusdanig triggeren dat de doelgroep uiteindelijk meer wil weten over het bedrijf, de producten en de diensten.
Gedurende de hele video wordt er een combinatie gemaakt tussen video en animatie. De animatie is uitermate geschikt voor teksten zodat de focus ligt op de boodschap. Daarnaast zijn de teksten eenvoudig aan te passen zodat de video ook internationaal ingezet kan worden.
De video die is ontwikkeld is wereldwijd ingezet en wordt in maar liefst 75 landen verspreid. We hebben daarom de video ontwikkeld in vijf verschillende talen. Door te werken met animatie is de video eenvoudig aanpasbaar per land/taal.
Of je nu een bedrijfsvideo, commercial of productfilm wilt, het is en blijft een vak apart. Wij zijn verhalenvertellers en zetten met onze premium video content keer op keer een stevig verhaal neer. Hiermee raken wij jouw doelgroep en blijft jouw boodschap bij. Film Agency maakt impact waarmee je jouw doelgroep informeert, inspireert en enthousiasmeert.
Komen we al in beeld? Onze video- en motion designers tillen video-ervaringen naar een hoger niveau. We kunnen gerust zeggen dat we voor onze klanten ten strijde trekken. Als volledig Nederlands bedrijf, met al meer dan tien jaar ervaring, richten wij ons op impact. Het is tijd voor de volgende stap. Het is tijd voor Film Agency.