Skrendi Global is een nieuw zonnebrillenmerk dat unieke zonnebrillen maakt. Het merk is gemaakt om de liefde voor reizen te delen voor mensen die houden van de wereld ontdekken. Elke bestemming, oftewel elke zonnebril, heeft zijn eigen verhalen en dromen.
Skrendi stelde ons de vraag een advertentiecampagne te ontwikkelen voor hun nieuwste zonnebrillen, genaamd Amsterdam en Sydney. Om ervoor te zorgen dat we eenvoudig voor iedere (toekomstige) zonnebril video’s kunnen maken, hebben we ervoor gekozen om de beelden in de studio te filmen. Hierdoor kunnen de video’s gemakkelijk ontwikkeld worden in de huisstijl van Skrendi en zorgen we dat de sfeer iedere keer past bij het merk én de stad. Deze geschoten beelden bestaan uit echte lifestyle shots met modellen die de unieke, trendy zonnebrillen dragen.
Naast het beeldmateriaal uit de studio wordt er in de video’s ook gebruikgemaakt van 2D en 3D animatie, zodat we de zonnebrillen goed in beeld kunnen brengen en de kleinste details kunnen laten zien. Aan de hand van animatie hebben we de zonnebrillen visueel gemaakt voordat de modellen fysiek bestonden. Doordat de content parallel aan de productie van de modellen gecreëerd kon worden, was er genoeg content voor de website en kon deze snel live.
Of je nu een bedrijfsvideo, commercial of productfilm wilt, het is en blijft een vak apart. Wij zijn verhalenvertellers en zetten met onze premium video content keer op keer een stevig verhaal neer. Hiermee raken wij jouw doelgroep en blijft jouw boodschap bij. Film Agency maakt impact waarmee je jouw doelgroep informeert, inspireert en enthousiasmeert.
Komen we al in beeld? Onze video- en motion designers tillen video-ervaringen naar een hoger niveau. We kunnen gerust zeggen dat we voor onze klanten ten strijde trekken. Als volledig Nederlands bedrijf, met al meer dan tien jaar ervaring, richten wij ons op impact. Het is tijd voor de volgende stap. Het is tijd voor Film Agency.