Smardly is een innovatieve business card waarmee je met één tik je professionele contactgegevens overdraagt. Bij de kaart wordt een persoonlijk account meegeleverd waarop je jouw profiel kunt aanpassen naar jouw wensen. Hiermee belandt jouw visitekaartje nooit meer in de prullenbak.
Om dit nieuwe product succesvol te lanceren, werd Film Agency benaderd met de opdracht een launch video te maken voor de innovatie business card. De launch video dient indruk te maken op de doelgroep en direct te leiden naar de website. Het moet de concurrentie wegblazen en de gebruiker overtuigen.
Vanaf het eerste moment van de video wordt de kijker geraakt door de kwalitatief hoogwaardige visuals. We hebben er dan ook voor gekozen om de video een high-end look and feel te geven. Dit hebben we gecreëerd door te werken met strakke animaties en sterke copy. Film Agency streefde naar een launch video met impact. En dat is gelukt. We zeggen niet voor niets ‘we take immersive experiences to the next level’.
In de video laten we zien dat er een portal is waar je je bedrijfsprofielen kan aanpassen, aanmaken en omzetten naar jouw wensen. Zo is jouw visitekaartje ten allen tijde actueel en kan je je gegevens overal beheren. Een belangrijke kanttekening is dat op het moment van filmen deze portal nog niet bestond. Door gebruik te maken van video én animatie hebben we de diversiteit van de business card en de, nog niet ontwikkelde, portal visueel kunnen maken.
Of je nu een bedrijfsvideo, commercial of productfilm wilt, het is en blijft een vak apart. Wij zijn verhalenvertellers en zetten met onze premium video content keer op keer een stevig verhaal neer. Hiermee raken wij jouw doelgroep en blijft jouw boodschap bij. Film Agency maakt impact waarmee je jouw doelgroep informeert, inspireert en enthousiasmeert.
Komen we al in beeld? Onze video- en motion designers tillen video-ervaringen naar een hoger niveau. We kunnen gerust zeggen dat we voor onze klanten ten strijde trekken. Als volledig Nederlands bedrijf, met al meer dan tien jaar ervaring, richten wij ons op impact. Het is tijd voor de volgende stap. Het is tijd voor Film Agency.